مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 15:202021-09-21اقتصادي

فارس من| عدم پرداخت حق کرونا به مراقبین سلامت پیگیری می شود


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه فرقی میان نوع استخدام در پرداخت حق کرونا به افراد نبوده و به همه به یک میزان طبق دستورالعمل پرداخت شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به ثبت رسیده است.

برای پیگیری این موضوع با مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه خواهید خواند.

حمیدرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: کارمندان یا کسانی که با دانشگاه رابطه استخدامی دارند گروه های مختلف و متفاوتی هستند که می توانند شرکتی یا قرارداد کار معین یا استخدام رسمی وزارت بهداشت باشند.

وی عنوان کرد: در خصوص تبدیل وضعیت، وزارت بهداشت بر اساس قانون بودجه دانشگاه ها را موظف کرده است که کسانی و پزشک شرکت فعالیت داشتند برای امتیاز مصاحبه در اولویت هستند و مراقبین سلامتی که در ایام کرونا فعالیت داشتند برایشان امتیاز کرونا در نظر گرفته می شود.

رحیمی درباره پرداخت حق کرونا به مراقبین سلامت افزود: فرقی میان نوع استخدام در پرداخت حق کرونا به افراد نبوده است، یعنی به همه به یک میزان طبق دستورالعمل پرداخت شده است.

وی اشاره کرد: افرادی که شکایت دارند می توانند به سامانه رسیدگی به شکایات به شماره 30002191 شکایت خود را پیامک کنند که مسؤول پیگیری شکایات نیز خودم هستم و پس از دریافت شکایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| عدم پرداخت حق کرونا به مراقبین سلامت پیگیری می شود

فارس من| عدم پرداخت حق کرونا به مراقبین سلامت پیگیری می شود